השר לביטחון לאומי הגיב היום (שישי) לחשיפת חדשות 14 על טענותיו של סגן מפקד תחנת נתב"ג סנ"צ שי מזרחי שהיה מועמד לתפקיד מפקד תחנת ראשון לציון ולא קודם: "ידעו כולם כי במשמרת של השר בן גביר, מי שמתעמר בשוטרים והודח מפיקוד על תחנה – לא ראוי להתקדם".
מהשר נמסר כי "השר בן גביר גאה שבמשמרת שלו לא מקודם קצין שהתעמר בשוטרים והודח מפיקוד על משטרת קרית מלאכי. בניגוד לנטען המפכ״ל ערך עבודת מטה סדורה והמליץ שלא לקדם את הקצין, ולא נרחיב מטעמי צנעת הפרט את כל הטענות".

עוד הוסיף השר בן גביר: "ידעו כולם כי במשמרת של השר בן גביר, מי שמתעמר בשוטרים והודח מפיקוד על תחנה – לא ראוי להתקדם. נגמרו הימים של חבר מביא חבר במשטרה".
מוקדם יותר היום, פרסמנו כי סנ"צ שי מזרחי לא קודם במסגרת סבב המינויים השבוע במשטרה. בתגובה לכך, מזרחי פרסם מכתב חריף בו הוא תקף את השר והמפכ"ל. מנגד – בסביבת השניים הסבירו מדוע לא קודם מזרחי: " מזרחי נחשד בעבר בזיוף נתוני ירידה בפשיעה בתחנה עליה פיקד בקריית מלאכי והודח מתפקידו".
