accessibility-icon
share-icon
צילום: יהונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יהונתן זינדל, פלאש 90

שר האוצר: משלחת ישראלית תצא לארה"ב לדיונים עם הממשל

רון דויטש

רון דויטש

יב ניסן ה'תשפה (10.04.25)

14

7

like

12

dislike

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' עדכן כי משלחת בראשותו צפויה לצאת לוושינגטון לאחר חג הפסח לדיונים עם הממשל האמריקאי מולו מתקיימים מאמצים לצמצום השפעת המכסים החדשים על ישראל • השר ציין כי קיים דיון נוסף בהשתתפות בכירי המשרד בנושא התמודדות ישראל עם תוכנית המכסים של טראמפ


שר האוצר בצלאל סמוטריץ' עדכן היום (חמישי) בפוסט ברשת "X" כי בהנחיית ראש הממשלה, משלחת ישראלית בראשותו צפויה לצאת לארצות הברית לאחר פסח לצורך דיונים עם הממשל האמריקאי, זאת לאחר שנתניהו הטיל עליו לרכז את המשא ומתן בנושא המכסים.

בתוך כך, שר האוצר קיים היום דיון נוסף בנושא התמודדות ממשלת ישראל עם תוכנית המכסים עליה הכריז הממשל האמריקאי, כאשר השתתפו בה בין היתר ראש המועצה הלאומית לכלכלה, מנכ"ל משרד האוצר והציר הכלכלי בארצות הברית.

maximize-image
הצהרת המכסים של טראמפ | צילום: רויטרס

לדברי סמוטריץ', במהלך הישיבה הציגו אנשי המקצוע את סל הצעדים האפשריים שניתן לקדם בשיתוף פעולה עם הממשל האמריקאי, כדי למקסם את היתרונות עבור כלכלת שתי המדינות. לצד זאת, השר ציין כי משרד האוצר מקיים שיח רציף עם גורמים במשק הישראלי ופועל מול הממשל במטרה לצמצם את היקף המכסים והשפעתם על התעשייה הישראלית.

עקבו אחרינו גם ב-Google News