שר האוצר בצלאל סמוטריץ' עדכן היום (חמישי) בפוסט ברשת "X" כי בהנחיית ראש הממשלה, משלחת ישראלית בראשותו צפויה לצאת לארצות הברית לאחר פסח לצורך דיונים עם הממשל האמריקאי, זאת לאחר שנתניהו הטיל עליו לרכז את המשא ומתן בנושא המכסים.
בתוך כך, שר האוצר קיים היום דיון נוסף בנושא התמודדות ממשלת ישראל עם תוכנית המכסים עליה הכריז הממשל האמריקאי, כאשר השתתפו בה בין היתר ראש המועצה הלאומית לכלכלה, מנכ"ל משרד האוצר והציר הכלכלי בארצות הברית.

לדברי סמוטריץ', במהלך הישיבה הציגו אנשי המקצוע את סל הצעדים האפשריים שניתן לקדם בשיתוף פעולה עם הממשל האמריקאי, כדי למקסם את היתרונות עבור כלכלת שתי המדינות. לצד זאת, השר ציין כי משרד האוצר מקיים שיח רציף עם גורמים במשק הישראלי ופועל מול הממשל במטרה לצמצם את היקף המכסים והשפעתם על התעשייה הישראלית.
