רגע משעשע ולא צפוי קרה היום (חמישי) באולפן בתוכנית "האולפן הפתוח", כאשר נציג הפאנל ניסה לדבר בדיון ופתאום משום מקום התחיל להתנגן שיר הילדים "שמחה רבה, אביב הגיע פסח בא".

באמצע דיון בנושא העיר המקראית "תאנת שילה" שנמצאת בסכנת מחיקה, התחיל להתנגן באולפן באופן לא צפוי שיר הילדים המוכר לפסח. משתתפי הפאנל שהופתעו לא הבינו מה קורה בעוד שחברי ההפקה החלו לחלק להם מצות.
