צה"ל מפרסם הערב (חמישי) כי כוחותינו חיסלו באופן ממוקד 11 מחבלי חמאס וג'יהאד אסלאמי. המחבלים לקחו חלק פעיל והשתתפו ברצח וחטיפה של אזרחים במהלך הטבח הרצחני ב-7 באוקטובר.
בהודעה המלאה של צה"ל נכתב: "כעת ניתן לחשוף כי צה״ל ושב"כ חיסלו באופן ממוקד 11 מחבלי חמאס וגא״פ שפשטו לשטח הארץ והשתתפו בטבח הרצחני ב-7 באוקטובר, ובהם מחבלים מרכזיים שעסקו ברצח וחטיפה של חיילים ישראלים ואזרחים – תשעה מהם חוסלו במבצע ׳עוז וחרב׳:
* המחבל חסן נאעם – אחראי על חטיפתו של סמל שקד דהן ז״ל.
* המחבל אסמאעיל שכשך – אחראי לרצח אזרחים ישראלים, השליך רימונים למיגונית בצומת רעים וביצע ירי של טיל זעיר קרקע-אוויר בשטח מדינת ישראל.
* המחבל ג׳לאל קרעאן – לקח חלק ברצח של ענבר היימן ז״ל. בנוסף, פשט למתחם מסיבת הנובה ולבסיסים צבאיים. רצח שני אזרחים ישראלים תוך שהוא מתעד ומפיץ את הסרטונים ברשת.
* המחבל מחמד עיסא – פשט לקיבוץ מפלסים והשתתף בטבח הרצחני.
* המחבל מחמד שבכי – פשט לשטח הארץ והשתתף בטבח הרצחני.
* המחבל פארס קרשין – פשט לשטח הארץ והשתתף בטבח הרצחני.
* המחבל יחיא אסטל – פשט לשטח הארץ והשתתף בטבח הרצחני.
* המחבל מחמד צקר – פשט לקיבוץ ניר עוז והשתתף בטבח הרצחני.
* המחבל מחמד אסטל – פשט לשטח הארץ והשתתף בטבח הרצחני.

שני מחבלים מרכזיים נוספים שחוסלו באופן ממוקד בתקיפות צה״ל ושב"כ טרם מבצע ׳עוז וחרב׳:
* המחבל מחמד עצפור – היה מעורב בפגיעה בחפ"ק מח"ט דרומית בעת חטיפתם בטבח ה-7 באוקטובר.
* המחבל ח׳אלד אלדין – אחראי לרצח אזרחים ישראלים, במהלך טבח ה-7 באוקטובר עשה שימוש ברכוש של אריק והודיה פרץ ז״ל.
צה"ל ושב"כ ימשיכו לפעול נגד כל מי שהשתתפו בטבח הרצחני ב-7 באוקטובר."
