accessibility-icon
share-icon
ארכיון | צילום: דוברות משטרת ישראל ודוברות רשות הטבע והגנים
ארכיון | צילום: דוברות משטרת ישראל ודוברות רשות הטבע והגנים

ההתעללות נמשכת: קוף אותר נטוש בטייבה – המקרה ה-27 בזמן קצר

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

יב ניסן ה'תשפה (10.04.25)

4

0

like

0

dislike

בלשי תחנת טייבה איתרו קוף גנון ירוק שננטש בשטח פתוח בעיר טייבה • הקוף היה כלוא בתוך כלוב ונראה במצוקה קשה • כוחות המשטרה העבירו אותו לרשות הטבע והגנים להמשך בדיקות רפואיות


קוף נטוש אותר היום (חמישי) על ידי בלשי תחנת טייבה, כשהוא נטוש, כלוא בתוך כלוב ונראה במצוקה בשטח פתוח בעיר. לאחר שחולץ, הועבר .הקוף אל פקחי רשות הטבע והגנים שלקחו אותו לבדיקות וקבלת טיפול רפואי.

ברשות הטבע והגנים מציינים כי זהו הקוף ה-27 מסוג גנון ירוק שנמצא לאחרונה ברחבי הארץ. במשטרה וברשות מדגישים כי האירוע מדגים את החומרה של הסחר בחיות בר.

maximize-image
הקוף שננטש | דוברות משטרת ישראל ודוברות רשות הטבע והגנים

איתור קופי בר המוחזקים בניגוד לחוק הפך לעניין שבשגרה בישראל. כזכור, אתמול קוף גנון ירוק נוסף אותר, אחרי שנראה בימים האחרונים באזור היישוב כוכב יאיר. הוא הועבר לטיפול רפואי במקלט בטוח.

עקבו אחרינו גם ב-Google News