קוף נטוש אותר היום (חמישי) על ידי בלשי תחנת טייבה, כשהוא נטוש, כלוא בתוך כלוב ונראה במצוקה בשטח פתוח בעיר. לאחר שחולץ, הועבר .הקוף אל פקחי רשות הטבע והגנים שלקחו אותו לבדיקות וקבלת טיפול רפואי.
ברשות הטבע והגנים מציינים כי זהו הקוף ה-27 מסוג גנון ירוק שנמצא לאחרונה ברחבי הארץ. במשטרה וברשות מדגישים כי האירוע מדגים את החומרה של הסחר בחיות בר.

איתור קופי בר המוחזקים בניגוד לחוק הפך לעניין שבשגרה בישראל. כזכור, אתמול קוף גנון ירוק נוסף אותר, אחרי שנראה בימים האחרונים באזור היישוב כוכב יאיר. הוא הועבר לטיפול רפואי במקלט בטוח.
