accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך התוכנית "ישראל הבוקר"

המזרחן על מכתב הטייסים: "חמאס לא יכל לקבל מתנה טובה יותר"

בר ברק

בר ברק

יב ניסן ה'תשפה (10.04.25)

12

14

like

33

dislike

המזרחן ד"ר מרדכי קידר, התייחס בריאיון לתוכנית "ישראל הבוקר" למכתב הטייסים וטען כי מדובר בטעות חמורה המחזקת את חמאס • "הם מסתכלים על העולם מגובה של 30 אלף רגל, ואינם מבינים את מה שקורה על הקרקע", אמר


המזרחן ד"ר מרדכי קידר, התייחס היום (חמישי) בריאיון לתוכנית "ישראל הבוקר" למכתב הטייסים וטען כי מדובר בטעות חמורה שמחזקת את ארגון הטרור חמאס המקבל עידוד מכך וממשיך להחזיק בחטופינו: " הם אינם מבינים את מה שקורה על הקרקע. הם לא הבינו ב-7 באוקטובר – ולא מבינים עד היום".

ד"ר קידר אמר כי "חמאס לא יכל לקבל מתנה טובה יותר ממה שקיבל היום. אחרי שנה וחצי, הטייסים שכחו את מה שהם עצמם התחילו בעצומות שלהם. חמאס קיבל זריקת עידוד לא נורמלית – והוא ממשיך להחזיק בחטופים גם היום בגלל העצומה הזו. הם מסתכלים על העולם מגובה של 30 אלף רגל, ואינם מבינים את מה שקורה על הקרקע. הם לא הבינו ב-7 באוקטובר – ולא מבינים עד היום".

maximize-image
מטוס חיל האוויר | צילום: דו"צ

כזכור, פרשננו נועם אמיר פרסם כי מכתב חדש של הטייסים בחיל האוויר שקורא לעצירת המלחמה נחשף השבוע לאחר שהגיע לגורמים בכירים וזוטרים. מספר מהחותמים הם משרתים פעילים, אולם רוב החותמים אינם.

המכתב שהודלף, ואיום מפקד חיל האוויר: מי שיחתום – יודח

המכתב שהודלף, ואיום מפקד חיל האוויר: מי שיחתום – יודח

152
08.04.25|סיון יחזקאל

במכתב כתבו היוזמים: "אנו דורשים את השבת החטופים הביתה ללא דיחוי, גם במחיר הפסקת הלחימה באופן מידי. בעת הזאת המלחמה משרתת בעיקר אינטרסים פוליטיים ואישיים ולא אינטרסים ביטחוניים. המשך המלחמה אינו תורם לאף אחת ממטרותיה המוצהרות ויביא למותם של חטופים, של חיילי צה״ל ושל אזרחים חפים מפשע, ולשחיקת משרתי המילואים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News