סגן השר וחבר הכנסת אלמוג כהן מתח היום (חמישי) ביקורת חריפה נגד מכתב הטייסים שפורסם וטען כי זהו דבר מסוכן אשר עלול להוביל לטבח הבא, שהחותמים עושים שימוש ציני בדרגתם הצבאית ודרש מהרמטכ"ל להדיח את אלו מהם שמשרתים בצה"ל: "הצבא מחוץ למשחק".
חבר הכנסת אמר כי "מכתב הסרבנים שפורסם היום הוא הזמנה נוספת וגלויה לטבח הבא. החותמים, ביניהם רמטכ"ל לשעבר, ממשיכים לסחור בדם ילדינו בחוסר אחריות פושע, תוך שימוש ציני בדרגתם הצבאית. התרעתי בעבר ואני מתריע שוב: הסרבנות מובילה ישירות לאסון".

"דרישתי מהרמטכ"ל היא להדיח לאלתר את המשרתים ולשלול את דרגותיהם והפנסיות הצבאיות של מי שכבר אינם משרתים", אמר כהן והוסיף כי "כל טיפול סלחני יביא לקריסת צה"ל. האויב משחיז את סכיניו ודם הקורבנות על מצחם של הסרבנים שכמעט מתחננים לטבח נוסף. הצבא מחוץ למשחק".
