האלימות בחברה הערבית: שני גברים נורו למוות הבוקר (חמישי) בשכונת ג'ואריש ברמלה כשהיו בתוך רכב. השניים פונו במצב אנוש למרכז הרפואי שמיר- אסף הרופא, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותם.
שוטרי תחנת רמלה שהוזעקו למקום, החלו בבידוד הזירה, בסריקות מבצעיות ובאיסוף ממצאים מהאירוע יחד עם חוקרי הזיהוי הפלילי. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

על פי הודעת בית החולים, מדובר בשני אחים בני 25 ו-28 תושבי רמלה, שהגיעו למלר"ד עם פצעי ירי וללא סימני חיים – ושם נקבע מותם.
