accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

שני אחים נורו למוות בעיר רמלה, המשטרה פתחה בחקירה

ציפורה סימן טוב

ציפורה סימן טוב

יב ניסן ה'תשפה (10.04.25)

8

1

like

15

dislike

שני אחים מרמלה, בני 25 ו-28, נורו הבוקר למוות בשכונת ג'ואריש בעיר, בעת ששהו ברכב • צוותי מד"א פינו אותם במצב אנוש לבית החולים שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותם • המשטרה פתחה בחקירה, מבצעת סריקות ואוספת ממצאים בזירה


האלימות בחברה הערבית: שני גברים נורו למוות הבוקר (חמישי) בשכונת ג'ואריש ברמלה כשהיו בתוך רכב. השניים פונו במצב אנוש למרכז הרפואי שמיר- אסף הרופא, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותם.

שוטרי תחנת רמלה שהוזעקו למקום, החלו בבידוד הזירה, בסריקות מבצעיות ובאיסוף ממצאים מהאירוע יחד עם חוקרי הזיהוי הפלילי. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

maximize-image
אילוסטרציה | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

על פי הודעת בית החולים, מדובר בשני אחים בני 25 ו-28 תושבי רמלה, שהגיעו למלר"ד עם פצעי ירי וללא סימני חיים – ושם נקבע מותם.

עקבו אחרינו גם ב-Google News