accessibility-icon
share-icon
 צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

דיווחים בתימן: 12 הרוגים בתקיפה אמריקאית כנגד החות'ים

רון דויטש

רון דויטש

יא ניסן ה'תשפה (09.04.25)

1

0

like

0

dislike

ערוץ המזוהה עם ארגון הטרור החות'י דיווח על תקיפה אמריקאית באזור חודיידה במסגרתה נהרגו 12 בני אדם • במקביל, מחלקת המדינה האמריקאית פרסמה הודעה ובה הזהירה מדינות וגופים מסחריים מפני סיוע לארגון הטרור, ובכלל זה אספקת נפט לנמלים שבשליטתם


הערוץ התימני "אל-מסירה" המזוהה עם ארגון הטרור החות'י דיווח היום (רביעי) על תקיפה אמריקאית במחוז חודיידה במערב המדינה, כאשר מספר ההרוגים עד כה עומד על 12, וזאת מספר שעות לאחר הצהרה שפרסמה מחלקת המדינה של ארצות הברית ובה הזהירה מדינות וגופים מפני סיוע לארגון הטרור.

"פעילות החות'ים מאיימת על ביטחונם של אזרחים אמריקאים וכן על בעלי בריתנו הקרובים באזור", נאמר בהצהרה. "ארצות הברית לא תסבול אף תמיכה מצד גופים מסחריים או מדינות לארגוני טרור כמותם, ובכלל זה פריקת מטענים או אספקת נפט לנמלים שבשליטתם".

maximize-image
תקיפה בתימן | קרדיט: רשתות ערביות

על רקע התקיפות הנמשכות של ארצות הברית כנגד ארגון הטרור, מקורות שהוגדרו "יודעי דבר" אישרו לפני מספר ימים לערוץ הסעודי "אל חדת'" כי באחת מההפצצות שאירעו בשבוע שעבר באזור סעדה, חוסלו בכירים חות'יים בהם הנציג הבכיר של הארגון במחוז.

לפי הדיווח, אבו עבדאללה אל-חמראן, היה האחראי הצבאי הראשי בסעדה, כאשר יחד איתו חוסלו גורמים נוספים בארגון הטרור, בהם עבד אל-רחמאן אל-ט'ריפי, אשר תואר כאחד מההוגים החשובים של התנועה וראש "משרד החינוך" במחוז.

עקבו אחרינו גם ב-Google News