accessibility-icon
share-icon
הרמטכ"ל בביקור פצועים | צילום: דובר צה"ל

"גבורה בפני עצמה": הרמטכ"ל ביקר פצועי צה"ל רגע לפני חג הפסח

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

יא ניסן ה'תשפה (09.04.25)

1

7

like

77

dislike

הרמטכ"ל רב אלוף אייל זמיר ביקר היום פצועי צה"ל במרכז הרפואי "לווינשטיין" יחד עם מנהל המרכז, ד"ר חגי אמיר לקראת חג הפסח • "באתי לחזק אתכם אבל אני מתרגש ממה שראיתי פה, יש פה עוצמות בלתי רגילות", אמר זמיר


הרמטכ"ל רב אלוף אייל זמיר ביקר היום פצועי צה"ל במרכז הרפואי "לווינשטיין" יחד עם מנהל המרכז, ד"ר חגי אמיר לקראת חג הפסח: "אתם הקרבתם והייתם מוכנים לתת את הכל – הדבר הזה הוא גבורה".

״באתי לפה כדי לראות אתכם לפני חג הפסח, באתי לחזק אתכם אבל אני מתרגש ממה שראיתי פה, יש פה עוצמות בלתי רגילות", אמר הרמטכ"ל, "יש לנו פה את כל עם ישראל – מכפר תפוח, מניו יורק, מקשת, מהוד השרון, ממושבים מקיבוצים וערים. יש לנו פה דתיים חילוניים וחרדים, יש לנו מילואימניקים וסדירים".

לאחר מכן, המשיך הרמטכ"ל ודיבר על המצב: "חמישים ותשעה חטופים, אנחנו עושים כל מה שניתן כדי להחזיר אותם חזרה לבתים שלהם ולמשפחות שלהם. כל מה שעשיתם היה גם בשביל הדברים האלו והחזרנו רבים מהם, גם חללים וגם חיים, ועדיין יש לנו משימה להחזיר את כולם הביתה, וזה מה שאנחנו עושים".

maximize-image
הרמטכ"ל בביקור פצועים | צילום: דובר צה"ל

"אנחנו איבדנו לא מעט לוחמים, לא מעט חיילים, אנחנו חייבים להם חוב ערכי גדול מאוד. אנחנו מחוייבים לזיכרון שלהם ואנחנו נמשיך ללוות אתכם ואת המשפחות שלכם ולתמוך בכם בכל דרך", אמר זמיר, וסיכם: "אני יוצא מפה אופטימי שאני רואה אתכם אבל אני אומר לכם, זה קרב אחרי הקרב, אחרי הקרבות שאתם עשיתם זה קרב נוסף, זה קרב להחלמה״.

עקבו אחרינו גם ב-Google News