accessibility-icon
share-icon
הריאיון המלא עם ח"כ מילביצקי

ח"כ מילביצקי חשף: "החוקרים אמרו לרוזנפלד שהוא לא עשה כלום"

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

יא ניסן ה'תשפה (09.04.25)

4

3

like

0

dislike

חבר הכנסת סיפר בתוכנית "האולפן הפתוח" על תנאי מעצרו של נגד המילואים וחשף כי כבר לאחר 48 שעות, החוקרים אמרו לרוזנפלד הם יודעים שהוא לא עשה דבר • "הוא עבר פוליגרף בהצלחה אחרי 48 שעות, ובכל זאת השאירו אותו ארבעה חודשים במצער בית", סיפר מילביצקי


חבר הכנסת חנוך מילביצקי טען היום (רביעי) בריאיון לתוכנית "ארבע" כי חוקריו של נגד המילואים ארי רוזנפלד שמעורב בפרשת הדלפת המסמך המסווג אמרו לרוזנפלד כי הם יודעים שהוא לא עשה דבר.

"ארי אמר לי שאלה שחקרו אותו, אמרו לו – אנחנו יודעים שאתה לא עשית שום דבר. אז הוא שאל אותם, למה אתם משאירים אותי פה (במעצר בית)? גמרו את החקירה שלו אחרי 48 שעות, הוא עבר פוליגרף בהצלחה אחרי 48 שעות, ובכל זאת השאירו אותו ארבעה חודשים", סיפר מילביצקי.

חבר הכנסת מהליכוד שביקר את רוזנפלד סיפר על תנאי מעצרו: "הוא בבית, הוא מנותק אינטרנט, יציאה שלו מהבית חייבת להיות מאושרת על ידי שופט. ישבתי איתו ועם המשפחה המופלאה שלו… מה שעושים לו… ברור לחלוטין, ברור לחלוטין שכל האירוע הזה הוא לא באזור שלו. ביקשתי ממנו סליחה בשם מדינת ישראל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News