מועצת הביטחון של האו"ם תתכנס מחר (חמישי) לדיון חירום בנושא התקיפות הישראליות בסוריה לבקשת אלג׳יריה וסומליה. שגריר ישראל לאו"ם דני דנון הגיב לכינוס המועצה: "מדינת ישראל תפעל בכל האמצעים הנדרשים כדי להבטיח את ביטחון אזרחיה".
דנון הוסיף כי "מי שמערער על חשיבות הפעולה הישראלית בסוריה מתעלם מהאיומים החמורים שנמצאים לאורך גבולנו. הנוכחות הישראלית במרחב אינה מקור להסלמה — אלא חומת מגן שמונעת אותה. מול טרור, כאוס והתפוררות – ישראל היא הגורם האחראי שפועל לייצוב האזור".

"על מועצת הביטחון להבין: הימנעות מהכרה בזכותה וחובתה של ישראל להגן על עצמה לא רק שמערערת את הלגיטימיות של מדינה ריבונית — אלא מסכנת את היציבות האזורית כולה" הדגיש השגריר.
כזכור, בשבוע שעבר כוחותינו השמידו שני שדות תעופה בשטח סוריה, תפסו והשמידו אמצעי לחימה ששימשו את הכוחות העוינים, וחיסלו מחבלים שהיו מעורבים בפעילות האויב.
