אישה צעירה נפטרה היום (רביעי) בבית החולים בלינסון, ארבעה ימים בלבד אחרי שילדה שמרכז רפואי אחר, ושוחררה לביתה. חרף ניסיונות צוות הרפואה, מותה נקבע זמן קצר לאחר שהגיעה לבית החולים.
הצעירה הובהלה לבית החולים עקב אירוע לבבי חריף. לפי גורמי הרפואה, לאורך אשפוזה הקצר בוצעו מאמצי החייאה מרובים. היא אושפזה בטיפול נמרץ קרדיולוגי בנסיונות השווא ליצב את מצבה.
