ביום חמישי הקרוב צפוי משחק חם מאד במסגרת חצי גמר גביע המדינה בין בית"ר ירושלים, שנמצאת בתקופה לא יציבה במיוחד אבל עדיין מצליחה לספק תצוגות משחק יוצאות דופן, לבין הקבוצה מהמגזר – בני ריינה, שמגיעה עם רזומה מרשים של 4 ניצחונות מתוך 5 המשחקים האחרונים מול בית"ר.
המשחק מתקיים לאחר ניצחון של בית"ר ברבע הגמר נגד נציגה נוספת מהמגזר, הלא היא בני סכנין, שנדרסה 3:0 במשחק שבו אפילו לא היה לה סיכוי. בין לבין בית"ר הספיקה להפסיד 1:0 להפועל חיפה הלוהטת, וריינה הפסידה 2:0 למכבי פתח תקווה.
בינתיים, באולטראס "בני סכנין 03" מחפשים "לנקום" בבית"ר ירושלים על התבוסה, ומתכננים להצטרף לקהל של ריינה ולעודד את הקבוצה מתוך רצון לראות אותה עולה לגמר על חשבון היריבה השנואה שלה. בחשבון הפייסבוק של הארגון נכתב: "עם אחד, קול אחד, דם אחד. האוהדים הערבים שלנו, ביום חמישי כולנו נפגשים בבלומפילד, לקראת גביע ערבי". בהודעתם כינו האולטראס של סכנין את בית"ר ירושלים "פאשיסטים".

קהל האוהדים של בית"ר ירושלים כבר הספיק לעשות מהלך דומה נגד בני סכנין ממש לאחרונה במשחקה מול הפועל חדרה וגם קודם לכן מול טבריה, אז חלקו הציע להצטרף ליציעים ולעודד את הקבוצות נגד סכנין.
בינתיים במשטרת ישראל נערכים לקראת המשחק, לאחר ההצלחה בהתמודדות האחרונה בין בית"ר לסכנין. "משטרת ישראל השלימה היערכותה לקראת משחק הכדורגל, שייערך מחר בשעה 20:30, באצטדיון בלומפילד בתל אביב" נמסר מטעמה.
עוד נמסר כי "במסגרת ההיערכות יתפרסו מחר החל משעות הבוקר, שוטרים רבים של המחוז ת"א, סדרנים ומאבטחים, באזור האצטדיון, ויפעלו לשמירה על הסדר והביטחון לאבטחת הקהל ויכווינו את התנועה באזור".
במשטרה ביקשו להדגיש כי "לא תותר כניסה למשחק עם רעלות פנים, חם צוואר, או כל פריט לבוש שמקשה על זיהוי האדם. כל מי שיגיע למשחק עם פריט לבוש שמקשה על זיהוי הלובש, ייקנס ב-500 שקל ותיאסר כניסתו לאצטדיון".
