בפעילות כוחותינו באזור שכם אמש (שלישי), נעצרו שני מחבלים, בהם בכיר לשעבר בארגון הטרור ״גוב האריות״, והוחרמו כלי נשק ואמצעי לחימה נוספים. בהודעה משותפת של דוברות צה"ל שב"כ והמשטרה, צוין בנוסף כי המחבלים שנעצרו ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון.
במסגרת הפעילות, אנשי יחידת הגדעונים של להב 433, בשיתוף שב״כ וצה״ל, עצרו את המחבל מחמוד בנא, מחבל בכיר לשעבר בתשתית הטרור שסוכלה ״גוב האריות״, שהיה חמוש באותה עת ברובה מסוג M-16 וברימון רסס.

בנא היה מעורב בניסיונות פיגועי ירי ומטענים לעבר כוחות הביטחון ביהודה ושומרון ותכנן בעבר פיגועים נוספים. בעת מעצרו המחבל ניסה להימלט ונורה ברגלו.
עוד נמסר כי כוחות מיחידת דובדבן עצרו בהכוונת שב״כ את המחבל חליל חנבלי, אשר היה מבוקש על ידי כוחות הביטחון בשל מעורבותו בטרור, והחרימו את אמצעי הלחימה שברשותו. חנבלי היה מעורב בפיגועי ירי לעבר כוחות צה״ל ושימש כסוחר אמצעי לחימה מרכזי ביהודה ושומרון. במהלך מעצרו נמצאו ברשותו אמצעי לחימה.
