כוחותינו הרסו הלילה (בין שלישי לרביעי) את ביתו של המחבל מג'אהד מנצור שהרג את לוחם דובדבן רס"ל עילי דוד גורפינקל ז"ל, ופצע שישה לוחמים נוספים בהיתקלות בצומת הפרסה לפני כשנה.
כזכור, רס"ל עילי דוד גרפינקל ז"ל, לוחם ביחידת דובדבן, בן 21 מסתריה, נפל במהלך חילופי האש עם המחבל בפיגוע הקשה בבנימין סמוך לצומת הפרסה. עילי דוד ז"ל הועלה מדרגת סמ"ר לדרגת רס"ל לאחר נפילתו בקרב.

בזמנו, ראש מועצת בנימין ישראל גנץ ספד: "בנימין משתתפת בצער הכבד על נופלו של עילי דוד גרפינקל, לוחם דובדבן הגיבור שיחד עם חבריו הסתער על המחבל הארור בצומת הפרסה ביום שישי".
