accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

ללא בושה: בני זוג נעצרו בחשד שגנבו כסף וסלי מזון מעמותת חסד

בר ברק

בר ברק

יא ניסן ה'תשפה (09.04.25)

9

0

like

0

dislike

בני זוג נעצרו בחשד כי גנבו כסף וסלי מזון שיועדו למשפחות מעוטות יכולת לכבוד חג הפסח - למרות שהתנדבו לסייע בכך • מעצרם הוארך ע"י בית המשפט השלום באשקלון


בני זוג תושבי אשדוד נעצרו בחשד כי גנבו כסף וסלי מזון שיועדו למשפחות מעוטות יכולת – למרות שהתנדבו לסייע בכך, בעקבות דיווח שהתקבל מעמותה הפועלת למען נזקקים לקראת חג הפסח.

על פי המיוחס להם, נגנבו מהעמותה סלי מזון ואלפי שקלים במזומן שהיו מיועדים להגיע ערב בחג הפסח, לעשרות משפחות נזקקות ומועטות יכולת. בחיפוש שערכה המשטרה בביתם, איתרו השוטרים מנות רבות של אוכל וכן כסף רב.

maximize-image
images-count1+
צילום: דוברות המשטרה
maximize-image
images-count1+
צילום: דוברות המשטרה

במסגרת פעולות החקירה, בני הזוג תושבי אשדוד (33,42) נעצרו בחשד למעורבות במעשה, ומעצרם הוארך ע"י בית המשפט השלום באשקלון.

עקבו אחרינו גם ב-Google News