בני זוג תושבי אשדוד נעצרו בחשד כי גנבו כסף וסלי מזון שיועדו למשפחות מעוטות יכולת – למרות שהתנדבו לסייע בכך, בעקבות דיווח שהתקבל מעמותה הפועלת למען נזקקים לקראת חג הפסח.
על פי המיוחס להם, נגנבו מהעמותה סלי מזון ואלפי שקלים במזומן שהיו מיועדים להגיע ערב בחג הפסח, לעשרות משפחות נזקקות ומועטות יכולת. בחיפוש שערכה המשטרה בביתם, איתרו השוטרים מנות רבות של אוכל וכן כסף רב.


במסגרת פעולות החקירה, בני הזוג תושבי אשדוד (33,42) נעצרו בחשד למעורבות במעשה, ומעצרם הוארך ע"י בית המשפט השלום באשקלון.
