שורדי השבי יאיר הורן וקית׳ ואביבה סיגל השתתפו הלילה (בין שלישי לרביעי) באירוע ארוחת הערב הנשיאותית בועדת הקונגרס הרפובליקנית בהשתתפות נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, וקראו לו להמשיך לפעול למען שחרור החטופים.
באירוע, שבו השתתפו למעלה מ-3,000 איש, כולל בכירים רבים במפלגה הרפובליקנית, הזמין הנשיא טראמפ את שורדי השבי לבמה. בדבריו חזר והדגיש את מחויבותו להשבת כל 59 החטופים, החיים והחללים, והזכיר שיחות אישיות שקיים עם משפחות שכולות שביקשו את עזרתו בהשבת יקיריהן לקבורה בישראל.

שורד השבי קית׳ סיגל שיתף בהתרגשות: ״הנשיא טראמפ, הצלת את חיי. הצבת את נושא החטופים בעדיפות העליונה והבאת אותנו הביתה. אנחנו חבים לך את חיינו. בבקשה תמשיך במאמץ האדיר שלך ובפעולות שלך, ובעזרתך נשיב את כל 59 החטופים הנותרים שעדיין בעזה״.
שורדת השבי אביבה סיגל הפצירה בנשיא האמריקאי: ״אנחנו צריכים אותך כדי להשיב את כולם. יאיר פה איתנו, ואחיו איתן נמצא מתחת לאדמה עכשיו – מתחנן לצאת. אני מתחננת שתעזרו לנו, אנו זקוקים לעזרה שלכם״.

שורד השבי יאיר הורן הוסיף כי ״אנחנו מציינים את חג הפסח, זמן של המשפחה. אני מקווה שאחי הקטן איתן יוכל לשבת איתנו בסדר פסח. הנשיא, אני רוצה לומר לך שוב תודה״.
