accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

אילת חוגגת את הפסח: הרמת כוסית של ראש העיר ומפקד אוגדה 80

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

י ניסן ה'תשפה (08.04.25)

3

like

0

dislike

ראש העיר אילת, מר אלי לנקרי השתתף בהרמת כוסית כבוד חג הפסח עם מפקד אוגדה 80, תא״ל איתמר בן חיים • בנוסף, השתתפו נציגים ממשטרת ישראל, מד״א, כבוי האש ועיריית אילת


ראש העיר אילת, מר אלי לנקרי השתתף בהרמת כוסית היום (שלישי) לכבוד חג הפסח עם מפקד אוגדה 80, תא״ל איתמר בן חיים, בשיתוף נציגים ממשטרת ישראל, מד״א, כב״ה ועיריית אילת.

מדברי מאו״ג 80, תא״ל איתמר בן חיים: ״בשם כולנו, אני רוצה להרים כוסית ולברך אתכם, שותפינו היקרים מארגוני הביטחון וראש העיר אילת, על שיתוף פעולה פורה, מחויבות יוצאת דופן וביטחון שאתם ואנחנו מעניקים לעיר ולתושביה. מי ייתן ונמשיך לעבוד יחד למען עתיד טוב יותר, מתוך שותפות, אחריות ואהבה לעיר שלנו. מקווים לחזרת החטופים, חג פסח שמח וכשר לכולם״.

maximize-image
טקס הרמת הכוסית | צילום: דובר צה"ל

מדברי ראש העיר אילת, מר אלי לנקרי: ״מודה לכם רבות השותפות הביטחונית ועל כך שאנחנו מרגישים שיש מי ששומר עלינו. אנו שמחים לעבוד כתף אל כתף ומוכיחים כי האחדות והביחד הם שמנצחים כל איום ואויב. חג הפסח הוא חג של חירות ותקווה, תמשיכו לנצח את אויבנו ולחזק את אמון התושבים בכם. נתפלל לשיבת החטופים ונאחל חג שמח״.

עקבו אחרינו גם ב-Google News