ראש העיר אילת, מר אלי לנקרי השתתף בהרמת כוסית היום (שלישי) לכבוד חג הפסח עם מפקד אוגדה 80, תא״ל איתמר בן חיים, בשיתוף נציגים ממשטרת ישראל, מד״א, כב״ה ועיריית אילת.
מדברי מאו״ג 80, תא״ל איתמר בן חיים: ״בשם כולנו, אני רוצה להרים כוסית ולברך אתכם, שותפינו היקרים מארגוני הביטחון וראש העיר אילת, על שיתוף פעולה פורה, מחויבות יוצאת דופן וביטחון שאתם ואנחנו מעניקים לעיר ולתושביה. מי ייתן ונמשיך לעבוד יחד למען עתיד טוב יותר, מתוך שותפות, אחריות ואהבה לעיר שלנו. מקווים לחזרת החטופים, חג פסח שמח וכשר לכולם״.

מדברי ראש העיר אילת, מר אלי לנקרי: ״מודה לכם רבות השותפות הביטחונית ועל כך שאנחנו מרגישים שיש מי ששומר עלינו. אנו שמחים לעבוד כתף אל כתף ומוכיחים כי האחדות והביחד הם שמנצחים כל איום ואויב. חג הפסח הוא חג של חירות ותקווה, תמשיכו לנצח את אויבנו ולחזק את אמון התושבים בכם. נתפלל לשיבת החטופים ונאחל חג שמח״.
