ממשל טראמפ הודיע היום (שלישי) כי מחר יוטלו מכסים נוספים בגובה 84% על כל הסחורות המיובאות מסין, מה שיביא את שיעור המכס הכולל לרמה של לפחות 104%, כך מסרה מזכירת העיתונות של הבית הלבן, קרוליין לאוויט.

סין כבר הייתה צפויה להתמודד עם העלאה של 34% במכס במסגרת צעדי "תגמול הדדי", לאחר שבייג’ין הודיעה כי תגיב בצעדים מקבילים נגד סחורות אמריקאיות. אלא שהנשיא טראמפ החליט להוסיף 50% נוספים לאחר שסין לא חזרה בה מהבטחתה להטיל מכסי גומלין – והדדליין שקבע לכך, היום בצהריים, חלף.
