accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה

בעקבות הערה על נהיגה מסוכנת: עובר אורח הותקף באכזריות

בר ברק

בר ברק

יא ניסן ה'תשפה (09.04.25)

2

1

like

1

dislike

שני תושבי רמלה נעצרו בחשד כי תקפו באזכריות עובר אורח לאחר שהלין על אופן נהיגת חברם • כתוצאה מהתקיפה נגרמו לו חבלות בגופו • מעצרם הוארך והוגש כתב אישום בגין המיוחס להם


שני תושבי רמלה בגילאי 22 ו-25 נעצרו לפני כשבוע בחשד כי תקפו באכזריות עובר אורח לאחר שהלין על אופן נהיגת חברם. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקורבן חבלות בגופו ונשברה אצבעו.

מהחקירה המשטרתית עלה כי כאשר עובר האורח חצה במעבר חציה, הנאשמים הגיעו עם רכב ובלמו ברגע האחרון. לאחר שהקורבן העיר להם על הנהיגה המסוכנת – התקיים ויכוח ביניהם וגורם שלישי ניסה להפריד בין הצדדים.

ניידת משטרה,
maximize-image
צילום: שאטרסטוק

לאחר שהקורבן ניסה לצלם את החשודים, הסתער עליו אחד הנאשמים והחל לתקוף אותו באלימות. בהמשך הצטרף אליו הנאשם השני ויחד החלו להכותו באגרופים ובעיטות בכל חלקי גופו, גם לאחר שנפל על גבי הכביש.

עקבו אחרינו גם ב-Google News