בניגוד להודעות ההכחשה של הדרג המדיני ודובר צה"ל על הכוונה להחזיר את הסיוע לחמאס, תנועת צו 9 חשף הבוקר (שלישי) התכתבות פנימית של עובדי אונר"א שמוכיחה כי הם נערכים לפתיחת המעברים מחדש ולהכנסת סיוע לרצועת עזה.
לדברי התנועה, בערוץ הטלגרם של עובדי הסוכנות אונר"א תומכת הטרור, שרבים מחבריה היו שותפים במעשי הטבח הרצחני ב-7 באוקטובר נערכים לחידוש האספקה בקרוב.

בהודעה הפנימית נכתב כי "מחלקת המבצעים של הסוכנות הודיעה למתקניה כי הם נערכים לפתיחת מעברי עזה בתוך ימים ולהתחיל לקבל סיוע. לוח זמנים זה נשלח לתיאום הארגונים הבינלאומיים לימי הפעילות של המעברים".
תנועת צו 9 בתגובה: "לא יקום ולא יהיה. מי שיקבל חלילה את ההחלטה המזעזעת להכניס משאיות ציוד ופינוקים לתוך עזה מבלי להביא את הבנים והבנות שלנו סוף סוף הביתה, ימצא את רבבות אזרחי ישראל, מימין ומשמאל, חילונים ודתיים, מכל צדדי המפה, עומדים נחושים מול גלגלי המשאיות ועוצרים את החרפה".
