מאמן מועדון הכדורגל האנגלי סאות'המפטון, איבאן ג'וריץ', סיים היום (שני) את תפקידו בהודעה שמסר המועדון, לאחר שקבוצתו נפרדה אמש מהפרמיירליג בעקבות הפסדה 3-1 לטוטנהאם, וירדה רשמית לליגה השנייה – הצ'מפיונשיפ. כך דווח הסוכנות הידיעות רויטרס.
ג'וריץ' מונה למאמן סאות'המפטון בחודש דצמבר האחרון לאחר פתיחת העונה הגרועה שלה, אך לא הצליח לשנות את המצב בעמידתו על הקווים: קבוצתו הצליחה לנצח רק ב-2 משחקים מתוך 16 בכל המסגרות, השיגה רק 4 נקודות במסגרת הליגה, ונמצאת במקום האחרון עם 10 נקודות בלבד.

בעקבות כך, המועדון ספג את ההדחה המוקדמת ביותר בתולדות הפרמיירליג – כאשר נשארו עוד שבעה משחקים עד סיום העונה. מהמועדון נמסר כי "איבאן הגיע לסאות'המפטון בתקופה קשה והוטל עליו לנסות לשפר את הסגל שהיה במצב קשה. למרבה הצער, לא ראינו שההופעות מתקדמות כמו שקיווינו".
נוסף על כך, המועדון עדכן כי לתפקיד המאמן הזמני ייכנס סיימון רוסק, שעמד על הקווים לאחר שבדצמבר האחרון המועדון פיטר את המאמן הקודם, ראסל מרטין, לאחר ההפסד הביתי 5-0 לטוטנהאם.
