הרב אליקים לבנון, התייחס היום (שני) בריאיון לרונה לוי בתוכנית "האולפן הפתוח", לחשיפת ההקלטות בו נשמע ראש המחלקה היהודית בשב"כ מקניט את המתיישבים וקרא לפרק את החטיבה היהודית בשב"כ.
הרב לבנון הזכיר כי לפני כשנה פרסם מאמר תחת הכותרת "אני מאשים", שבו דרש לסגור את החטיבה. "לא ידעתי את מה שאנחנו כולנו יודעים היום, אבל כבר אז דרשתי לסגור את החטיבה היהודית ולפתוח במקומה משהו שקוף ובריא, לא במסתרים ולא באיומים", הוסיף.
לסיום, קרא הרב לבנון לראש הממשלה להפעיל את סמכותו ולכפיף את ה"גוף הקלוקל הזה" לגוף "בריא יותר" שיהיה ניתן לסמוך עליו. "אני מאמין שמזרע השינויים האלה תיבנה חטיבה אמינה יותר", חתם את דבריו.
