שני חיילי מילואים גנבו וסחרו בעשרות רימוני רסס, אותם מכרו לעבריינים תמורת אלפי שקלים, כך חשפו היום (שני) ימ"ר נגב של משטרת מחוז הדרום והמשטרה הצבאית החוקרת.
בשבועות האחרונים התנהלה חקירה סמויה משותפת במצ"ח וימ"ר נגב בחשד לגניבה וסחר באמצעי לחימה על ידי חיילי מילואים בבסיס בדרום הארץ. במהלך החקירה, לפני כשבועיים נעצרו חיילי המילואים על ידי בלשי הימ״ר והמשטרה הצבאית.

בסיום החקירה ובהתאם לממצאיה, פשטו אמש בלשי הימ״ר על בתיהם של שני חשודים בדרום הארץ, שלפי החשד קנו מהחיילים את הרימונים, זאת כחלק ממאמצי משטרת ישראל והמשטרה הצבאית למגר את תופעת זליגת הנשק לעבריינים.
