ג׳ארד הארפר האריך היום (שני) את חוזהו בהפועל ירושלים למשך שנתיים נוספות עם אופציה לעונה נוספת. בכך צפוי הגארד האמריקאי בן ה-27 להישאר במועדון עד לסוף עונת 2027-2028.
הארפר הגיע לבירה רק העונה, אך כבר נחשב לאחד השחקנים הטובים שלבשו את המדים האדומים בכל הזמנים. בסוף השבוע האחרון הוא נבחר לחמישיית העונה ביורוקאפ, עם ממוצעים של 22.8 נקודות לצד 5.7 אסיסטים.

"זה יום גדול עבורי ואני מאושר", אמר הארפר לאחר החתימה על החוזה החדש, "אני נמצא בסיטואציה נהדרת, במועדון ענק שמונהג ע״י אנשים שרוצים לקחת את הקבוצה למקומות הכי גדולים ומחויבים לדרך שרק עכשיו מתחילה".
"מחכה בקוצר רוח לפלייאוף", הוסיף הגארד, "שנוכל לחוות את האוהדים שלנו במלוא כוחם ולקבל את האנרגיות. כשהבנתי שיש לי כאן את כל מה שרציתי בקבוצה שלי – לא באמת יכולתי לעזוב".

בעלי הקבוצה מתן אדלסון סיכם: "אני מאמין בג׳ארד, וביכולתו להוביל את הקבוצה לתארים בשנים הקרובות. שימור הקו האחורי המוביל בישראל וביורוקאפ מבטא בבירור את כוונותינו. המשך יבוא…"
אתמול במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל, הארפר כיכב והוביל את הפועל ירושלים לניצחון חוץ גדול על מכבי ת"א בהיכל מנורה, 83:95, עם שורה סטטיסטית מרשימה של 30 נקודות, 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים.
