תינוק כבן ארבעה חודשים טבע בגיגית בביתו בבני ברק, תוך כדי ניקיונות פסח ואיבד את הכרתו. חובשים ופארמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו לו סיוע רפואי, תוך ביצוע פעולות החייאה ולאחר שליבו שב לפעום הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים, כשמצבו אנוש.
פראמדיק מד"א דוד סויסה וחובש רפואת חירום במד"א אבי ריימונד מסר: "הגענו במהירות למקום האירוע וראינו תינוק כבן 3 חודשים כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, ולאחר שליבו שב לפעום פינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה."
