תרגיל חייגן טלפוני ללא התייצבות, לאנשי מילואים בפיקוד המרכז, יחל היום (שני) בשעות הבוקר. במסגרת התרגיל יישלחו מסרונים ויתבצעו שיחות לאנשי המילואים. מדובר בתרגיל טלפוני ואין צורך להתייצב ביחידה. הוא תוכנן מראש כחלק מתכנית האימונים והתרגילים לשנת 2025.
