בכיר ישראלי מסר היום (ראשון) לחדשות 14 כי במדינה נערכים לאפשרות שאיראן תבצע טעות אסטרטגית ותפתח במתקפה הכוללת מאות טילים לעבר שטחה והדגיש כי "שיתוף הפעולה בינינו לבין האמריקנים בהגנה עולה מדרגה נוספת, הוא הטוב איי פעם".
בתוך כך, לצד איומי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, נמשכים אימוניהם של חיל האוויר והמערכים המיוחדים של מערכת הביטחון הישראלית – שכבר ממתינים לפקודה. אם לא יתרחש אירוע דרמטי, תקיפה רחבת היקף על אדמת איראן תצא לפועל.

התקיפה שתתבצע ע"י ארצות הברית בלבד, או אולי ישראל לבדה ואולי אפילו במתווה משולב, שהוא המועדף ביותר על ישראל. בכל סיטואציה שלא תהיה, במידה ואירן תספוג מהלומה קשה, היא כמובן תגיב, וכמובן מרבית האש וייתכן כולה יפונה נגד ישראל.
לאחר שבשנה וחצי האחרונות, ישראל פירקה בעבודה קשה כמעט את כלל כוחו של חיזבאללה בלבנון והחמאס ברצועה, איראן דיי תלויה בעצמה. אולי יש לה את החות'ים שגם נמצאים במצב בעייתי אחרי תקיפות האמריקנים בשבועיים האחרונים.
