פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום לבית משפט השלום בבאר שבע נגד יצחק בן חמו, בן 24 תושב העיר • הנאשם קיים שיחות בעלות תוכן מיני וסחט גברים באפליקציית הטלגרם • נגד הנאשם הוגשו אישומים בעבירות של סחיטה באיומים וקבלת דבר במרמה
פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) כתב אישום לבית משפט השלום בבאר שבע נגד יצחק בן חמו, בן 24 תושב העיר, לאחר שלפי החשד סחט באיומים גברים עימם שוחח באפליקציית הטלגרם. נגד הנאשם הוגשו אישומים בעבירות של סחיטה באיומים וקבלת דבר במרמה.
סחיטה בטלפון, אילוסטרציה צילום: שאטרסטוק
הנאשם יצר קשר עם גברים שונים ברחבי הארץ באמצעות הטלגרם, תוך שהתחזה לאישה, ולעיתים אף לקטינה בת 16. לאחר שהצליח ליצור עימם קשר, פתח הנאשם בשיחות בעלות תוכן מיני, במסגרתן ביקש ממספר מתלוננים לשלוח לו תמונות אינטימיות.
לאחר קבלת התמונות, החל הנאשם לאיים על המתלוננים כי אם לא יעבירו לידיו סכומי כסף, הוא יפיץ את התמונות למשפחותיהם, למוסדות החינוך בהם למדו, ואף יגיש תלונה נגדם במשטרה בגין פגיעה בקטינה. במקרים מסוימים, התחזה הנאשם לקרוב משפחה של הקטינה, ובמקרים אחרים – למנהל ערוץ "קיר הבושה" בטלגרם, כשהוא מנצל תפקיד פיקטיבי זה לצורך סחיטת המתלוננים.