שכיר בחברת היי-טק החשוד בהעלמת הכנסות של כ-2 מיליון ש"ח ממסחר ב-NFT (Non-Fungible Token – אסימון חסר תחליף), שוחרר אמש (רביעי) בתנאים מגבילים על ידי בית המשפט השלום בתל-אביב יפו.
תושב תל-אביב העובד כשכיר בחברת היי טק, חשוד כי בין השנים 2021 – 2023 הפיק הכנסות בסך של כ-2 מיליון ש"ח ממסחר ב-NFT ולא דיווח עליהן לרשויות המס כמתבקש בחוק. החשד נגדו עלה במסגרת פעילות של מטה המודיעין והחקירות ברשות המיסים לאיתור הון שחור המופק ומוסתר באמצעות נכסים דיגיטליים.

בתום החקירה סמויה, הגיעו חוקרי רשות המיסים לביתו של החשוד, ולאחר שערכו חיפוש במקום תפסו מסמכים רבים וחומרי מחשב. בהמשך, נחקר תושב תל אביב באזהרה ונחקרו מעורבים נוספים בתיק.
