accessibility-icon
share-icon
טו בשבט דווקא באמצע החורף? צילום: יעקב ליפקין-המועצה האזורית גוש עציון
טו בשבט דווקא באמצע החורף? צילום: יעקב ליפקין-המועצה האזורית גוש עציון

צפו: השלג הראשון כבר כאן

מערכת C14

מערכת C14

כד טבת ה'תשפ (21.01.20)

0

like

0

dislike


פתיתי שלג ראשונים החלו לרדת בירושלים >>

 

עוד מהשלג בגוש עציון. צילום: יעקב ליפקין-המועצה האזורית גוש עציון

שלג קל החל לרדת הבוקר באיזור גוש עציון, צפו בפתיתי השלג הראשונים >>

 

צילום: וועד הישוב הר ברכה

השלג בישוב עפרה, צילום: דוברות בנימין

עקבו אחרינו גם ב-Google News