כוחותינו ממשיכים לפעול בעוצמה בשטח סוריה: צוות הקרב של חטיבת הצנחנים בפיקוד אוגדה 210, ביצע בשבוע שעבר פעילות הגנה להסרת איומים במרחב סוריה, הכוחות איתרו תשתיות טרור ואמצעי לחימה.
בשבועות האחרונים, כוחות צוות הקרב של חטיבת הצנחנים ולוחמי יחידת יהל״ם פשטו על מספר איתורים בעקבות אינדיקציות מודיעיניות ואיתרו אמצעי לחימה רבים ובהם: מטענים, תחמושות, פצצות מרגמה, ווסטים, ציוד לחימה, מחסניות וקליעים.
כלל הממצאים שאותרו הוחרמו והושמדו. מצה"ל נמסר: "כוחות אוגדה 210 ממשיכים להיות פרוסים במרחב על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל ורמת הגולן בפרט".
צפו בתיעודים:






אמצעי הלחימה שאותרו:







