accessibility-icon
share-icon
כוחותינו תוקפים מטרות טרור מהאוויר ברצועת עזה |  צילום: רשתות ערביות
כוחותינו תוקפים מטרות טרור מהאוויר ברצועת עזה | צילום: רשתות ערביות

גורם מדיני בכיר: "הפעילות הלילה לא הייתה חד פעמית"

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

יח אדר ה'תשפה (18.03.25)

3

6

like

0

dislike

גורם מדיני בכיר אומר הערב כי הפעילות התקפית ברחבי הרצועה לא הייתה חד פעמית, והיא תתעצם לאורך השבועות הקרובים, כך מוסר כתבנו הפוליטי מוטי קסטל • לאחר 45 דקות, מכת הפתיחה הסתיימה - התוצאות יתבהרו בבוקר


ישראל חוזרת להילחם: כ-60 יום לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף, כוחותינו חידשו את הלחימה, בשלב זה מהאוויר, ותקפו באמצעות עשרות מטוסים יעדי טרור רבים ברצועה. עד כה נהרגו לפחות 50 עזתים, כך לפי דיווחים ערביים.

maximize-image
images-count2+
צילום: רשתות ערביות

כתבנו הפוליטי מוטי קסטל מוסר בשם גורם מדיני בכיר כי "הלילה לא היה חד פעמי. מדובר במהלך שיתעצם לאורך השבועות הקרובים". כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן מוסיף כי מכת הפתיחה ההתקפית במיוחד ברחבי הרצועה הסתיימה, לאחר כ-45 דקות של פעילות. עוד מסר כי התוצאות של התקיפה הלילה יתבהרו בשעות הבוקר. כמו כן, בהתאם להוראות מהדרג המדיני, גם כוחות קרקעיים מוכנים במידת הצורך.

maximize-image
images-count2+
צילום: רשתות ערביות
maximize-image
images-count2+
קרדיט: רשתות ערביות

בתוך כך, שר הביטחון ישראל כ"ץ מסר על רקע פעילות צה"ל בעזה: "הלילה חזרנו להילחם בעזה על רקע סרבנות החמאס לשחרר את החטופים ואיומים לפגוע בחיילי צה"ל וביישובים ישראלים. אם החמאס לא ישחרר את כל החטופים ייפתחו שערי הגיהינום בעזה ומרצחי ואנסי החמאס יפגשו את צה"ל בעוצמות שלא הכירו עד היום. לא נפסיק להילחם עד שיחזרו כל החטופים הביתה ויושגו כל יעדי המלחמה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News