מתאם פעולות הממשלה בשטחים הודיע לפני זמן קצר כי בתום הערכת מצב מחודשת, ובמידה ותישמר היציבות הביטחונית, הוחלט להחזיר את פעילות המעברים ארז וכרם שלום לשגרה החל ממחר (ה׳) בבוקר. כמו כן, מרחב הדיג יוחזר ל-15 מיילים ימיים.

חזרת המדיניות האזרחית כלפי רצועת עזה לשגרה מותנית בהמשך שמירת השקט והיציבות הביטחונית.
