accessibility-icon
share-icon

לאחר הערכת מצב: ישראל תפתח מחר את המעברים לעזה. מרחב הדיג יוחזר

מערכת C14

מערכת C14

א אדר ה'תשפ (26.02.20)

0

like

0

dislike


מתאם פעולות הממשלה בשטחים הודיע לפני זמן קצר כי בתום הערכת מצב מחודשת, ובמידה ותישמר היציבות הביטחונית, הוחלט להחזיר את פעילות המעברים ארז וכרם שלום לשגרה החל ממחר (ה׳) בבוקר. כמו כן, מרחב הדיג יוחזר ל-15 מיילים ימיים.

maximize-image
משאיות נכנסות לעזה דרך מעבר כרם שלום. צילום: רדיו דרום

חזרת המדיניות האזרחית כלפי רצועת עזה לשגרה מותנית בהמשך שמירת השקט והיציבות הביטחונית.

עקבו אחרינו גם ב-Google News