ראשי//כללינגיף קורונה נלקח ממטופל ישראלי למכון מחקר בארץ במטרה לקדם חיסוןמערכת C14ל שבט ה'תשפ (25.02.20)00נגיף הקורונה שנלקח מאחד המטופלים בבית החולים שיבא מועבר לניסיון לקידום חיסון ותרופה במכון למחקר ביולוגי בישראל.0כתבו תגובה