accessibility-icon
share-icon

נגיף קורונה נלקח ממטופל ישראלי למכון מחקר בארץ במטרה לקדם חיסון

מערכת C14

מערכת C14

ל שבט ה'תשפ (25.02.20)

0

like

0

dislike

נגיף הקורונה שנלקח מאחד המטופלים בבית החולים שיבא מועבר לניסיון לקידום חיסון ותרופה במכון למחקר ביולוגי בישראל.


עקבו אחרינו גם ב-Google News