accessibility-icon
share-icon
דגל חיזבאללה בשטח לבנון שנרה | צילום: ללא
דגל חיזבאללה בשטח לבנון שנרה | צילום: ללא

תושבים בצפון מודאגים: דגל חיזבאללה הונף סמוך לגבול

נעמי רחליס

נעמי רחליס

כא שבט ה'תשפה (19.02.25)

2

1

like

0

dislike

דגל חיזבאללה הונף בדרום לבנון ונראה מתוך שטחי מדינת ישראל • התושבים מודאגים מחזרתם של הערבים לכפרים הסמוכים לגבול • "עשרות אנשי חיזבאללה במסווה אזרחים מגיעים לכפר ואין שום מענה", הביעו התושבים דאגה


דגל ארגון הטרור חיזבאללה הוצב הבוקר (רביעי) בכפר כילא שבדרום לבנון ונצפה מתוך שטחי מדינת ישראל תוך הגברת חששם של האזרחים מפני האויב שנמצא בסמוך אליהם. התושבים מודאגים מסמל ארגון הטרור המתנוסס בקרבה אליהם מבלי שיאונה לפעילי הטרור כל רע.

פעולת ההזדהות עם ארגון הטרור הרצחני מגיעה יממה בלבד לאחר נסיגת כוחותינו מדרום לבנון בתום הפסקת האש שנחתמה עם המדינה הערבית. לוחמים אמנם נותרו בחמש נקודות אסטרטגיות כדי לאפשר שליטה טקטית רחבה, אך דבר זה לא מנע מפעילי חיזבאללה להיות קרובים לגבול.

ראש מועצת מטולה, דוד אזולאי,  זעם על התיעודים שנראו מהכפר הלבנוני העוין. "ממשלת ההפקרה ממשיכה במעשיה גם בצפון", אמר אזולאי ומתח ביקורת חריפה: "עשרות אנשי חיזבאללה במסווה אזרחים מגיעים לכפר ואין שום מענה. שוב הכלה והכלה, לתפארת מדינת ישראל".

התיעודים המקוממים מהגזרה הצפונית מגיעים על אף הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו בעת ביקורו בגבול לבנון כי על מנת להחזיר את השקט והביטחון בצפון יש להרחיק חיזבאללה מעבר לליטני. בפועל הלבנונים חזרו למקומות מהם נסוג צה"ל ובהנפת הדגל שיקפו את תמיכתם בחיזבאללה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News