accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

אשתו של שגיא: הוא לא ראה אור יום ולא ידע מה קרה עם משפחתו

נעמי רחליס

נעמי רחליס

יח שבט ה'תשפה (16.02.25)

3

5

like

0

dislike

אביטל דקל-חן, אשתו של שגיא שנחטף בשבעה באוקטובר ושוחרר רק אתמול, נשאה דברים מרגשים בבית החולים • "הוא כאן, עומד על הרגליים עם חיוך", אמרה • היא שיתפה על הרגעים הקשים ביום החטיפה, כשהייתה בהריון מתקדם עם שתי בנותיה והייתה צריכה להתמודד עם מציאות קשה


אביטל דקל-חן, אשתו של שגיא שנחטף בשבעה באוקטובר ושוחרר אתמול (שבת) משבי חמאס, נשאה היום דברים מרגשים בבית החולים. "שגיא, אהוב ליבי ואב בנותיי חזר הביתה אחרי 498 ימים בשבי החמאס. הוא כאן, ממש מעלינו במחלקה, עומד על הרגליים עם חיוך ענק ושמחה בלב", אמרה בהתרגשות.

דקל-חן, שהייתה בהריון מתקדם בזמן החטיפה, שיתפה בתיאור קורע לב מאותו יום: "ב-7.10 עמדתי בממ"ד עם שתי בנותיי. במשך שעות חיכיתי לשגיא שיחזור אלינו, יפתח את הדלת ויוציא אותנו החוצה. כעבור יממה מצאתי את עצמי עולה לאוטובוס לבד, עם שתי ילדות קטנות, בדרך למסע הקשה ביותר שאדע בחיי".

ההצהרה בבית החולים

היא חשפה כי בעלה לא ראה אור יום מאז החטיפה ולא ידע על גורל משפחתו עד יום לפני שחרורו: "הפעם הראשונה שבה גילה מה מצבנו היה יום לפני שחרורו. רק אז גילה שאנחנו בחיים. איך הוא הצליח להחזיק מעמד? בזכות האהבה". היא שיתפה את דבריו של שגיא: "מילי, זה נחמד שכותבים 498 ימים, אבל בעיקרון יותר נכון להגיד שאנחנו שם מעל ל-43 מיליון שניות של גיהינום. הם לא סופרים ימים וגם לא שעות, הם סופרים שניות".

בסיום דבריה, פנתה למשפחות החטופים שעדיין בשבי: "אל תאבדו תקווה, אנחנו נחזיר את כל מי שנשאר שם. כי אין אופציה אחרת. פשוט אין". היא הוסיפה: "יש לנו במדינת ישראל ילדים קטנים שהופרדו מאבא שלהם ובכל יום מתעוררים ושואלים מתי אבא חוזר? אנחנו חייבים לעשות הכל כדי שהשאלה הזאת לא תישאל יותר".

עקבו אחרינו גם ב-Google News