accessibility-icon
share-icon
אור לוי מובל על ידי מחבלי חמאס | צילום: עבד רחים חטיב, פלאש 90
אור לוי מובל על ידי מחבלי חמאס | צילום: עבד רחים חטיב, פלאש 90

ישראל: ״חמאס הוא זה שמפר את ההסכמים פעם אחר פעם״

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יב שבט ה'תשפה (10.02.25)

3

2

like

0

dislike

בישראל מגיבים לטענות חמאס כי ישראל מפרה את תנאי ההסכם, ולהודעה כי לא ישתחררו חטופים בפעימה הקרובה: ״דוחים את הטענות השקריות - חמאס הוא זה שמפר את ההסכמים פעם אחר פעם״ • שר הביטחון הנחה את צה"ל להיערך ברמת הכוננות הגבוהה ביותר לכל תרחיש אפשרי בעזה


בישראל מגיבים היום (שני) לטענות ארגון הטרור חמאס כי ישראל מפרה את תנאי ההסכם, ולהודעה כי לא ישתחררו חטופים בפעימה הקרובה: ״דוחים את הטענות השקריות – חמאס הוא זה שמפר את ההסכמים פעם אחר פעם״.

במקביל, שר הביטחון ישראל כ"ץ הנחה את צה"ל להיערך ברמת הכוננות הגבוהה ביותר לכל תרחיש אפשרי בעזה, "לא נאפשר חזרה למציאות של ה-7 באוקטובר".

כזכור, דובר הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס, הארכי-מחבל אבו עובדייה, הודיע הערב כי חמאס דוחה את הפעימה הקרובה של שחרור החטופים שהייתה אמורה להתבצע ביום שבת הקרוב.

בהודעת ארגון הטרור נכתב: "במשך 3 השבועות האחרונים עקבה הנהגת ההתנגדות אחר הפרותיו של הכיבוש להסכם הפסקת האש: עיכוב שיבת העקורים לצפון הרצועה, ירי ברחבי הרצועה, אי הכנסת סיוע הומניטרי ע"פ ההסכם, זאת בזמן שההתנגדות עמדה בכל התחייבויותיה. ולכן תידחה מסירת האסירים הישראלים שתוכננה לשבת עד להודעה חדשה ועד שיעמוד הכיבוש בהתחייבויותיו בנוסף לפיצוי הזמן רטרואקטיבית."

עקבו אחרינו גם ב-Google News