ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס במהלך נאומו במליאת הכנסת למצבם של השבים אור לוי, אוהד בן עמי ואלי שרעבי ששוחררו בשבת האחרונה מהשבי של ארגון הטרור חמאס: "מי שאחראי לאיך שנראו החטופים ששוחררו בשבת האחרונה, ישלם על כך. מי שפוגע בחטופינו – דמו בראשו"
צילום: ערוץ הכנסת
