accessibility-icon
share-icon
צילום: ערוץ הכנסת
צילום: ערוץ הכנסת

נתניהו: "מי שאחראי לאיך שנראו החטופים, ישלם על כך"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

יב שבט ה'תשפה (10.02.25)

5

3

like

0

dislike

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס במהלך נאומו במליאת הכנסת למצבם של השבים ששוחררו מהשבי של ארגון הטרור חמאס • לדבריו: "מי שאחראי לאיך שנראו החטופים ששוחררו בשבת האחרונה, ישלם על כך. מי שפוגע בחטופינו - דמו בראשו"


ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס במהלך נאומו במליאת הכנסת למצבם של השבים אור לוי, אוהד בן עמי ואלי שרעבי ששוחררו בשבת האחרונה מהשבי של ארגון הטרור חמאס: "מי שאחראי לאיך שנראו החטופים ששוחררו בשבת האחרונה, ישלם על כך. מי שפוגע בחטופינו – דמו בראשו"

עקבו אחרינו גם ב-Google News