accessibility-icon
share-icon
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

נתניהו: "אנחנו יודעים מה זה ניצחון מוחלט - לא נוותר עליו"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יב שבט ה'תשפה (10.02.25)

6

5

like

2

dislike

ראש הממשלה נאם בכנסת, בדיון בהצבעת אי אמון בממשלה, התייחס לתוכנית טראמפ ולביקורו בוושינגטון • "בוושינגטון היה אירוע כביר של הבעת אמון במדינת ישראל, הבעת אמון בצבא הגנה לישראל, והבעת אמון בממשלת ישראל", אמר נתניהו לקול מחיאות כפיים מהקואליציה • חברי הכנסת של האופוזיציה ניסו להפריע לנאום.


ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (שני) בכנסת, בדיון בהצבעת אי אמון בממשלה, התייחס לתוכנית טראמפ ולביקורו בוושינגטון. חברי הכנסת של האופוזיציה ניסו להפריע לנאום.

"קיבלתם את היום שאחרי רק שזה לא היום שאחרי שאתם כל הזמן מטיפים לו של נרטיב אוסלו שכשל", תקף נתניהו את האופוזיציה, "אנחנו יודעים מה זה ניצחון מוחלט ואנחנו לא נוותר עליו".

נתניהו התייחס להצעת האי אמון ואמר כי הוא חוזר מוושינגטון. "שם היה אירוע כביר של הבעת אמון במדינת ישראל, הבעת אמון בצבא הגנה לישראל, והבעת אמון בממשלת ישראל". את הדברים אמר, לקול מחיאות כפיים של חברי כנסת מהקואליציה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News