accessibility-icon
share-icon
צילום: ללא
צילום: ללא

"כמה טוב שבאת הביתה": צפו בחגיגות לרגל שובם של החטופים

רבקה שורק

רבקה שורק

י שבט ה'תשפה (08.02.25)

1

0

like

0

dislike

החזרה של אור לוי, אוהד בן עמי ואלי שרעבי משבי חמאס הביאה לרגעים של שמחה והתרגשות בקרב משפחותיהם וחבריהם: "ה' יתברך תמיד אוהב אותי ותמיד יהיה לי רק טוב" | צפו ברגעים המרגשים


המשפחות והחברים של החטופים חגגו היום (מוצאי שבת) את שחרורם המרגש משבי החמאס: "ה' יתברך תמיד אוהב אותי ותמיד יהיה לי רק טוב", צהלו בנות דודותיו של אלי שרעבי.

חבריו של אור חוגגים את שחרורו

בתוך כך, שלושת החטופים – אור לוי, אוהד בן עמי ואלי שרעבי שחזרו הביתה אחרי יותר מ-70 שבועות בתופת החמאסית, תועדו במצב בריאותי ירוד, כשהם כחושים וחיוורים. מצבם נראה היה ממש כשורדי שואה, דבר שעורר כצפוי זעם רב בקרב הדרג המדיני ובקרב משפחות החטופים.

בנות דודות של אלי שרעבי רוקדות עם דגל ישראל לכבוד שובו

מלשכת רה"מ נמסר כי "בעקבות מצבם הקשה של שלושת החטופים וההפרות החוזרות והנשנות של ארגון הטרור חמאס, הנחה ראש הממשלה נתניהו לא לעבור על כך לסדר היום, ולנקוט פעולות בהתאם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News