החיבוק לאחר 487 יום: לאחר שחרורם של החטופים התאילנדים בסוף השבוע האחרון, נפגשו היום (שלישי) משפחותיהם של החטופים התאילנדים עימם, למפגש מרגש שלא השאיר אף עין יבשה.
חמישה אזרחי תאילנד שנפגשו עם משפחותיהם היום, היו חלק העובדים הזרים שנחטפו בטבח השבעה באוקטובר: פונגסאק טהנה (36), באנאוואט סהטאו(27), סוראסאק לאמנאו(32), סאטיאן סוואנאקם(35), וואצ'ארה סריהאון(36). הם השתחררו לאחר 482 יום בשבי ארגוני הטרור בעזה.
צילום: שבתאי יצחק עידן, המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא)
כזכור, על רקע שחרורם של האזרחים התאילנדים, נשיא המדינה, יצחק הרצוג, נפגש עם שגרירת תאילנד בישראל, פנבאה צ'נדרראמייה, שציינה כי אלו חדשות טובות עבורה, עבור ארצה ועבור כל העולם, והודתה על כל המאמצים שעשתה ישראל למען שחרורם של החטופים התאילנדים.


