accessibility-icon
share-icon
צילום: מעיין טואף, לע"מ
צילום: מעיין טואף, לע"מ

החטופים התאילנדים ששוחררו מהשבי התאחדו עם בני משפחותיהם

בר ברק

בר ברק

ו שבט ה'תשפה (04.02.25)

3

4

like

0

dislike

לאחר 487 יום, החטופים התאילנדים זכו לפגוש את משפחותיהם • חמישה אזרחי תאילנד שנפגשו עם משפחותיהם היום, היו חלק מהעובדים הזרים שנחטפו בטבח השבעה באוקטובר והשתחררו לאחר 482 יום בשבי ארגוני הטרור בעזה


החיבוק לאחר 487 יום: לאחר שחרורם של החטופים התאילנדים בסוף השבוע האחרון, נפגשו היום (שלישי) משפחותיהם של החטופים התאילנדים עימם, למפגש מרגש שלא השאיר אף עין יבשה.

חמישה אזרחי תאילנד שנפגשו עם משפחותיהם היום, היו חלק העובדים הזרים שנחטפו בטבח השבעה באוקטובר: פונגסאק טהנה (36), באנאוואט סהטאו(27), סוראסאק לאמנאו(32), סאטיאן סוואנאקם(35), וואצ'ארה סריהאון(36). הם השתחררו לאחר 482 יום בשבי ארגוני הטרור בעזה.

צילום: שבתאי יצחק עידן, המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא)

כזכור, על רקע שחרורם של האזרחים התאילנדים, נשיא המדינה, יצחק הרצוג, נפגש עם שגרירת תאילנד בישראל, פנבאה צ'נדרראמייה, שציינה כי אלו חדשות טובות עבורה, עבור ארצה ועבור כל העולם, והודתה על כל המאמצים שעשתה ישראל למען שחרורם של החטופים התאילנדים.

maximize-image
images-count1+
צילום: מעיין טואף, לע"מ
maximize-image
images-count1+
צילום: מעיין טואף, לע"מ
עקבו אחרינו גם ב-Google News