accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

דיווח: החטופים חתמו על מסמך התחייבות שלא יחזרו לשרת בצה"ל

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

ג שבט ה'תשפה (01.02.25)

5

3

like

2

dislike

שלושת החטופים שהשתחררו מידי ארגון הטרור חמאס, חתמו על מסמך כי התחייבות של יחזרו לשרת בצה"ל • כך לפי דיווחים ערביים ברצועת עזה • הם שבים הביתה לאחר 484 ימים בשבי


החטופים, ירדן ביבס, עופר קלדרון וקית' סגל שהשתחררו היום (שבת) מידי ארגון הטרור חמאס, חתמו על מסמך כי התחייבות של יחזרו לשרת בצה"ל, כך לפי דיווחים ערביים ברצועת עזה.

החטופים שבים הביתה לאחר 484 ימים בשבי חמאס, תחילה שוחררו ביבס וקלדרון מנקודת החבירה בחאן יונס, ובהמשך שוחרר גם קית' סיגל מנמל העיר עזה.

השלושה הועברו בדומה לפעימות הקודמות למחנה רעים, ולאחר מכן הוטסו באמצעות מסוק צה"לי לבתי החולים שיבא תל השומר ואיכילוב, שם הם נפגשו עם בני משפחותיהם.

עקבו אחרינו גם ב-Google News