200 מחבלים מרצחים שוחררו היום (שבת) מהכלא הישראלי במסגרת העסקה עם ארגון הטרור חמאס. מתוכם 120 אסירי עולם, 114 שוחררו בחזרה לשטחי יהודה ושומרון. הרוצחים הגדולים גורשו לעזה ולחו"ל.
בין המחבלים ששוחררו, מוחמד ג׳ראדאת – נהג של המפגעים בצומת כרכור בו נהרגו 14 יהודים, מחמד עטללא שהואשם באונס סוהרות במהלך שהותו בכלא וזייד עאמר – מי שעמד מאחורי רצח בני הזוג הנקין שוחרר היום לעזה.
המחבלים התקבלו ברמאללה בצעדות ענק ומפגני תמיכה בחמאס. אחד המחבלים שהיה צריך להשתחרר לרצועת עזה, סירב והוא הוחלף במחבל אחר.
