ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הצהריים (שלישי) למבצע הנרחב בג'נין ואמר כי בהנחיית הקבינט פתחו צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל בפעולה למיגור הטרור בשם "חומת ברזל".
נתניהו הדגיש כי זהו "צעד נוסף להשגת המטרה שהצבנו – חיזוק הביטחון ביהודה-ושומרון".
לסיום מסר נתניהו: "אנו פועלים באופן שיטתי ונחוש נגד הציר האיראני בכל מקום שאליו הוא שולח את זרועותיו – בעזה, בלבנון, בסוריה, בתימן וביהודה-ושומרון.
ועוד היד נטויה".
