accessibility-icon
share-icon

קנצלרית גרמניה נכנסה לבידוד

מערכת C14

מערכת C14

כו אדר ה'תשפ (22.03.20)

0

like

0

dislike

קנצלרית גרמניה מרקל נמצאת בהסגר עצמי בבית לאחר שרופאה שקיימה איתה קשר נמצאה חיובית לקורונה.


עקבו אחרינו גם ב-Google News