הפטריוטים חגגו הערב (חמישי) יום הולדת 3 שנים לערוץ 14 במשדר מיוחד מבנייני האומה יחד עם אלפי משתתפים, באירוע שצפוי לכלול גם את סיום כתיבת ספר התורה שנכתב במיוחד לרגל האירוע ושצפוי להיכנס לאחד מבסיסי צה"ל בקרוב.
רגע השיא של הערב הגיע כאשר להקת הבית של התוכנית ביצעה את ההמנון הלא רשמי של המלחמה, השיר "עוד יותר טוב" שכתב הרב שלום ארוש. חברי הפאנל לא התאפקו ופצחו בריקודים על הבמה.
צפו בקטע המלא
"תמיד כשאני שומעת את השיר הזה אני חושבת על נסראללה", שיתפה עירית לינור מיד לאחר הביצוע, זכר לחגיגות שהתקיימו בתוכנית לאחר חיסולו של מזכ"ל חיזבאללה לפני מספר חודשים.
