התלמידים בישיבה| צילום: על פי סעיף 27 א
בעקבות הפסקת האש בצפון אחרי שנה וחודשים ישיבת ההסדר קריית שמונה חזרה הביתה, התלמידים הגיעו היום (שני) לבית המדרש וציינו את החזרה בריקודים. בסרטונים שהופצו נראים התלמידים שחלקם הגדול הגיע לישיבה לראשונה רוקדים בבית המדרש וברחובות העיר.
בתחילת המלחמה פונתה הישיבה מקריית שמונה והתארחה בישיבת בני עקיבא "נחל יצחק" בנחלים. הישיבה הוקמה בעיר הצפונית בשנת 1977 בידי הרב צפניה דרורי וכיום הוא מוביל אותה לצד הרב אריאל ברקאי והרב ישראל שאול קירשטיין. בפוסט שפרסמה הישיבה בפייסבוק נכתב לצד תמונת בית המדרש, "חזרנו הביתה".
הישיבה שמרגישה חלק מהקהילה בעיר, תקדיש חלק מזמן הלימוד לעזרה בשיקום העיר. לפני כשבועיים פורסם כי ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן אמר, כי העיר צריכה בין ארבעה חודשים לחצי שנה לפחות, רק כדי להחזיר את המצב לקדמותו.
