accessibility-icon
share-icon

בעקבות ההפגנות בגאורגיה: המל"ל הוציא המלצה לישראלים

ציפורה סימן טוב

ציפורה סימן טוב

ד כסלו ה'תשפה (05.12.24)

0

like

0

dislike

לאור ההפגנות המתקיימות ברחבי גאורגיה בימים האחרונים, משרד החוץ ממליץ לישראלים השוהים בטביליסי, להימנע מהגעה בשעות הערב לאזורי ההפגנות במרכז העיר ובפרט לסביבת בניין הפרלמנט שעל שדרת רוסטבלי


לאור ההפגנות המתקיימות ברחבי גאורגיה בימים האחרונים, משרד החוץ פרסם היום (חמישי) המלצה לישראלים השוהים בטביליסי, להימנע מהגעה בשעות הערב לאזורי ההפגנות במרכז העיר ובפרט לסביבת בניין הפרלמנט שעל שדרת רוסטבלי.

עקבו אחרינו גם ב-Google News