לאור ההפגנות המתקיימות ברחבי גאורגיה בימים האחרונים, משרד החוץ פרסם היום (חמישי) המלצה לישראלים השוהים בטביליסי, להימנע מהגעה בשעות הערב לאזורי ההפגנות במרכז העיר ובפרט לסביבת בניין הפרלמנט שעל שדרת רוסטבלי.
לאור ההפגנות המתקיימות ברחבי גאורגיה בימים האחרונים, משרד החוץ פרסם היום (חמישי) המלצה לישראלים השוהים בטביליסי, להימנע מהגעה בשעות הערב לאזורי ההפגנות במרכז העיר ובפרט לסביבת בניין הפרלמנט שעל שדרת רוסטבלי.